wuppps

Min powernap råkade bli liiite längre än vad jag tänkt mig (a) Tur att jag har Sofie som alltid ringer och väcker mig när jag sover ;) Men nu har jag iallafall varit och handlat på maxi. Så ikväll ska vi äta hemmabakad pizza! Lite sådär måndagsmys! :) Haha det är så roligt att handla med mamma för varenda liten tvååring blir helt extas när de ser mamma. Haha mika ropar de. Mamma sa att vissa kallade henne mitta haha tyckte jag varit kul. Tänk om mamma hetat typ fredrika hade de kallat henne f*tta då? :) Ja för er som inte vet eller fattar så jobbar mamma på dagis
(det är ju inte så att hon är värsta pedofilen som känner alla småbarn)
Usch och fy på såna! Nej men allvar jag måste fan plugga nu!!
Dock kommer jag uppdatera en massa iallafall :)
Jag skulle ha gjort ett morgoninlägg i morse men när jag satte igång min laptop märkte jag att internet inte funkade och hann inte heller fixa det på morgonen så när jag kom hem idag såg jag att min bror dragit ur sladden till routern. SUCK!! Men teknisk som jag är fixade jag det ;)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0