you´re freakin´hilarious

Just nu sitter jag i min säng & små ler lite för mig själv ;)
Folk blir upprörda så himla lätt nu förtiden.. Folk är så himla seriösa alltid? Alla trodde ju att jag & Lisa var super seriösa med våra inlägg. Visst var vi lite seriösa men gott folk ni får ju ta det med en nypa salt. Håller ni inte med? Vem orkar gå runt och vara bitter hela tiden och störa sig på allt och alla? Ja inte jag iallafall. Vill ni leva er liv så fine men det tänker f*n inte jag göra och det lär ni nog märka eller redan märkt att jag inte alltid är fullt seriös. Jag lever ett liv med ett leende på läpparna. Jag tycker ni borde göra samma sak & ifall ni redan gör det good for you! Läste även en kommentar på misssjulia.blogg.se där en hade kommenterat att det var fegt att vi inte nämde namn? Var den personen seriös? Jag hänger inte ut folk på det viset i min blogg. Jag skulle aldrig kunna lägga ut en bild på någon och säga kolla vad ful eller skriva tex. åhh vad äcklig bertil är eller något sånt. Isåfall tyckte jag att personen som la den kommentaren är mer feg då den personen skrev det som "anonym"
Men måste ändå tacka alla er "anonyma" för ni ger mig ett gott skratt. Och ni vet ju vad man säger.
"ett gott skratt förlänger livet"


Kommentarer
Postat av: Helena

Trevlig helg :)

2010-04-23 @ 22:51:49
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/
Postat av: gossip girl again

Ja men du säger ju emot dig själv eftersom att du inte bryr dig om andra, men ändå stör du dig på att någon kopierar saker? :P Uppenbarligen bryr du dig om när folk ger komentarer men vad väntar du dig igentligen när du skriver något? Jo reaktioner såklart! :) Trodde kritik var välkommet i din blogg:(

2010-04-23 @ 23:04:09
Postat av: duvetnikkie

Är de mig ni dissar, haha? ;p

2010-04-23 @ 23:22:13
Postat av: Amanda

haha, ja tyvärr nicole men hoppas du kan ta det med en nypa salt(som vissa andra inte kan) för har verkligen inget emot dej ;)

2010-04-23 @ 23:26:43
Postat av: jonas

bloggbråkjAO!

2010-04-23 @ 23:35:55
Postat av: duvetnikkie



Haha klart jag kan, men om ni skulle vara.seriösa så kan jag ju ändra på de ;) :)

2010-04-23 @ 23:46:33
Postat av: Gossip Boy

Kan det vara mig ni stör er på?, What happens next? only time wille tell! you now you love me, XOXO Gossip boy.

2010-04-23 @ 23:56:39
Postat av: Lisa

Nicole; vi är inte FULLT så seriösa;)

gossip boy; haaaaaaaaah!:D

2010-04-24 @ 02:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0