you´re my hero

Ligger just nu i min säng & ska snart sova. Kollar på south park. Ett avsnitt som får mig och tänka på min underbara lillkusin. Det är han som är yngst sen jag. (alla mina kusiner är typ gamla) iallafall min kusin har varit med om en hemsk sak i sin barndom som inget barn borde vara med om. När man är liten ska man bo hemma med sin mamma & pappa leka med sina kompisar om dagarna kunna spela fotboll osv.. inte tillbringa sin barndom på sjukhuset. Jag är så himla tacksam för att gud satt änglavakt på dej och jag är så himla glad över att du är den kämpe du är. Du är min idol. Du spöade skiten ur Cancer. Älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev tårögd när jag läste detdär!

2010-04-17 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0