aggresiv brud

en skön tupplur på tre timmar. oj.. haha! Nu hinner jag inte ut & springa.. tusan ;)
Jullan kommer nämligen med 5 tåget :) Skulle ju med mamma till maxi med men när jag vaknade så var hon bort. Smsade och sa att jag ville med ju då skrev hon du sov så gott :)
Jaja antar det var bättre jag sov tills jag vaknade så jag var riktigt utvilad. Annars hade Jullan haft & göra med en bitterfitta. Inte okej.. Tycker det är jobbigt att vara med mina vänner när jag egentligen bara vill riva hela huset. Ibland kan jag bli hur frustrerad som helst över absolut ingenting och då är det enbart för jag är trött som bara den. Doc brukar jag kunna hålla mig "rätt" lugn och bara skrika istället för ta sönder något. Så det är ju bra.. haha!

en gammal bild på mig. Jag har precis börjat sjuan här. Janni som tar kortet!
shit 4 år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0