bajsskit

nej nu blir jag förbannad! Internet funkade inte igår heller!! gaaaaah vredesutbrott
Nej men kan iallafall sitta på pappas dator som jag gör nu. Samtidigt som jag äter frukost. Ska ju snart till skolan.
Börjar ju inte förens 11.40. Het ok.
Men skulle bara uppdaterar lite snabbt och säga att jag försöker uppdatera så gott det går även fast internet vill annat..
Känner mig rätt ful idag. Men kläderna är väl helt okej. Mitt hår ska vi inte ens snacka om. Men som tur
väl är ska jag till frissan imon! hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är rätt sexig i rufsigt hår:)

2010-08-31 @ 13:26:23
Postat av: Anonym

sluta puta med läpparna för fan!

2010-09-01 @ 11:54:09
Postat av: :

sexig bild omg!

2010-09-02 @ 16:18:48
URL: http://facebook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0