borgholm imon..

Hej hopp gummi snopp! *hihi*
Nu gick äntligen david & sofie skööönt!
Bara jag & min babe kvar nu. Vi får väl se ifall Hapus dyker upp. Man vet ju aldrig med killar ^^
Imon skulle jag egentligen spelat match på borholm. Underbara Öland. Men som ni kanske märkt (det har varit omöjligt att missa) så är jag sjuker. Dock ville jag följa med iallafall så jag bad Sofie ringa sin mor och se ifall det fanns plats i bussen och självklart fanns det plats åt lilla moi! Så ja tyvärr jag åker runt 12 imon och lär inte vara hemma förens seent men jag ska förska på mig lite mobilinlägg imon! ahah det kan ju bli spännande eller hur? :)
Men nu ska jag skita sen ska jag & janni fortsätta kolla på Valkyria.
SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0