brrr

Nu är jag hemma igen. Blev inte så länge hos Sofie för jag är trött och sliten. Vill bara bli frisk så jag kan börja träna igen. Blir väldigt deppig..
Aja just nu sitter jag iallafall i soffan och myser med filten om mig. Vill verkligen ha höst nu. Finns det något mysigare? Nä tror inte det :) Tro faktiskt hösten är min favorti årstid. Visst sommaren är underbar! Men då ska det vara fint väder. Inte som det är nu. Plus jag älskar hösten då man precis börjat skolan. Man kommer in i vardagsrutinerna alla bra tvprogram börjar man får träffa sina kompisar oftare eller aa alla är hemma igen. Det blir så fint utomhus alla färger och allting. LOVE IT!



påminnelse till mig själv, ring frissan imon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0