frustrerande..

gaaaah vad sur jag blir nu!!
Har precis gjort ett videoinlägg. Men då väljer min usbkabel att inte fungera.. Men det gillas! åh inte min dag idag alltså! Vill bara dra täcket över huvudet och ligga där hela kvällen. ska nog fan göra det för min mensvärk is killing me!

Jag hatar mens hatar hatar hatar! önskar bara man kunde plugga igen där eller nått. ew!

Denna dagen suttar verkligen! Finns inget att göra. Jo läxa.. (y)
Vill bara att det ska bli helg nu. Men som tur väl är så är det ju fredag imon. Lovelovelove!
Har bara tre lektioner personlig utveckling & svenska. helt okej dag faktiskt. Sen ska jag till stan och köpa äpplecidervinäger. Ja jag har ju börjat med mina rutiner idag som måste hålla denna gången.
jag får ju lönen imon. Det är väl det ända ljusa med min dag idag. Eller nää det ljusa med min dag var att jag fick träffa ******
                         
Senare har jag även bestämt att jag ska följa med mor min till maxi eftersom hon är så glömsk. Hon skulle köpt block till mig igår men det glömde hon så jag får väl följa med henne så hon inte glömer det igen för det är rätt ont om block. Som tur väl är har vi inte börjat med riktiga genomgångar än :)

Förresten vad händer i helgen? Imon är det ju match men på lördag? Då ska jag minnsan festa! Känns som det var väldigt längesedan nu. Dock var det "bara" två veckor sedan. Jag kanske festar för mycket..? Men jag är ung. Som tur väl är. Idag i skolan snackade vi om gammla dementa människor och jag tycker det är så himla sorligt när folk berättar om hur de beter sig osv. Jag själv har aldrig träffat en dement person. Vill nog inte heller.. Därför jag inte vill sommarjobba på vidablick. Så nästa sommar när jag söker sommarjobb på kommunen tänker inte jag kryssa i rutan äldrevård. Hade ärligt talat inte klarat av det.
Hade ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0