Hahahahah dör av skratt!!!

Som de flesta kanske upmärksamat så kommer ju lunarstorm lägg ner snart eller om två dagar för att vara exakt. Lunarstorm var mitt andra hem i 5:an & 6:an (säkert ert med)
Så därför blev jag lite nostalgisk idag och tänkte kolla igenom min "blogg" jag hade på lunarstorm.
Kan ju säga att jag fått mig några skratt. Vilket temprament jag hade när jag gick på fredriksberg. Jag var ju verkligen inte rädd för att säga vad jag tycker
Kolla in detta inlägget t.ex. varning för många stavfel och obegripliga ord.

Tors 22 sep 2005 21:32
Övrigt, 15 läsare totalt
hej hej
sitter och väntar på att janni ska svara =( TRÅKIGT
svara dåå
telefon satan ingen svarar
fan fan fan få väl ringa henne imon då dah
JÄVLA CP klass ni kan dra åt helvete vill bara börja på snäck så man slipper denna skit klass ..
=/ på jävligt dåligt humör i dag den ända som få mig att må bra är kosken =) hon är min solstrålen och fy fan va hon skratta ni ska bara höra henne :P
VA FAN GÖR DET BÄTTRE SJÄLV DÅ åå där är den sju såters kakor nanan kom och lek med mig =)
HAHA fan vad du skrattade =P
vill ALDRIG mer till skolan alla e så dumma ingen fattar något Cindy sa fan till och med fetto till mig idag sne undrade hon varför jag va arg ee daa gissa
imon är det fredag =) då ska jag vara me Janni och sara =) LÄNGTAR
=/=(=/=(
FACK YOU OCH DRA ÅT HELVETE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0