Höja & sänka uppåt & neråt älskar & hata risa & rosa smeka & piska Hissa & Dissa



Hissa!!


1. Jag vill börja med att hissa höstkläder.
Finns inget bättre än när man äntligen kan börja använda höstkläder såsom mysiga yllekoftor leggins och ett par sköna uggs! love love love

Funderar på köpa sånna här uggs till hösten, söta eller hur?

2. Skolan börjar snart! Jag längtar som bara den!!!

3. sommarfester! Me love!! Snart är sommaren slut så nu får man se till att festa som bara den. Och tur nog är det sailet i helgen & Sommarfest hos Linn. GILLAS!! Ni som följt min blogg ett tag vet nog hur mycket jag älskar att festa ;)
Tosia!

Dissa!!

1. Killar som kysser dåligt!
Finns nog inget värre. Hur en kille kysser spelar sjukt stor roll för mig. Killen kan vara skit snygg jätte snäll, roliga osv men kan han inte kyssas så går han fete bort. Ingenting jag kan hjälpa utan det blir bara så automatiskt. Han blir helt enkelt oattraktiv..


2. att ni har blivit så dåliga på kommentera. Innan kommenterade ni faktiskt rätt flitig. Men vad har hänt nu??

3. Att jag är sjuk självklart ;)
Haha himla tjat på mig. Men det är fett irriterande ju. Men börjar äntligen bli frisk. Så ska se ifall jag kan ta en springrunda imon. love!

4. När man inte vet hur man känner. Tänker inte gå in på det så djupt. Ni vet hur jag är.
Men börjar bli trött på att inte veta hur jag känner, vad jag vill osv.. Vill bara att allt ska lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0