home again

Hemma igen!
Jag har varit och kolllat på film hemma hos Henke med Becka, Linn & Marcus.
Vi kollade på date night helt okej faktiskt sen googlade vi en massa sagofigurer. haha ska kanske på maskerad på fredag. Få se :)
Ska nog sova snart faktiskt börjar bli rätt trött. Inte likt mig. Klockan är ju inte ens halv 1. Aja då kanske jag kommer upp i tid imorgon så jag faktiskt kan hitta på något. Vad det nu kan vara?
Sånt man märker.
Aja jag har faktiskt inte så mycket att skriva om så bäst att inte skriva överhuvudtaget. Blir ju bara tråkigt då..
Så vi hörs imorgon.
Sov gott alla söta!


Becka, Linn & jag på påskolvet

Kommentarer
Postat av: karlbabe

vem e henke o marcus? du har inte skrivit om dom tidigare va??

2010-08-22 @ 01:00:14
Postat av: Anonym

så ska du ha ditt håår!! puss

2010-08-22 @ 14:13:34
Postat av: ida

ååh vad jag tycker om er och saknar er ngt galet mkt<3<3

2010-08-22 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0