home from schoooool

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Oj vad jobbigt det var med 2 lektioner ;)
Känns dock som om jag gått från 8-4 för jag är så jäkla trött..
Och hungrig har bara käkat fil idag eftersom jag inte käkar lunch på tisdagar.. Men har faktiskt hellre sovmorgon :)
Ikväll ska jag äntligen träna! mår så himla mycket bättre nu. Tog bara 5 veckor att bli frisk ;)
Men ska inte träna förens 7 så jag hinner ta en powernap sen måste jag plugga med. Har spanska till imon och sen även religon. Men ingen svår eller jobbig läxa så det går nog rätt snabbt.
Vill egentligen bara gå och lägga mig och sova nu så det kan bli imorgon snabbare. ÄLSKAR verkligen att gå till frissan. Gör inte ni med det?
åh längtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför längtar du till helgen?:)

2010-08-31 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0