hostar hela tiden..

Tränade ju igår för första gången sedan jag blev såhär sjuk. Tror det var lite för tidigt för idag kan jag ju säga att mina lungor är helt slut. Hostar hela tiden.. :/
Så får helt enkelt hoppa träningen idag och vila upp lilla mig.
Ska ha en ta hand om mig dag. ha lite saker att fixa innan skolan börjar. Med mig själv alltså.
och kommer självklart uppdatera flititgt idag. Kanske till och med ett videoinlägg :)

"ta hand om saker jag ska göra"
- Epilera benen. Behövs!
- noppa ögonbrynen
- fila fötterna
- fila & måla naglarna
- ansiktsmask. Hallå pizzafejs!




Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det inte ont att epilera benen? kram

2010-08-17 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0