*host*host*

Men suuuck god morgon..
Jag skulle ju vakna tidigt idag och jag skulle ju gått & lagt mig i tid igår. Båda två sket sig självklart.
Jag hade dock behövt att komma i säng i tid igår, för idag känner jag mig mer sjuk. Man brukar ju bli bätter & dag för dag men jag blir bara sjukare. Typiskt mig. Är ju helg snart. KRYAKRYA säger jag bara.
Idag har jag väl inga speciella planer, eller jo det har jag egentligen men vet inte ifall jag orkar "stå fast vid dem"
Är trött på att ställa upp för folk. JAG ÄR FAKTISKT SJUK! Ni borde ta hand om mig inte tvärtom..
Nej idag lovar jag & svär jag ska inte ut & ränna eller något jag ska vara inne, blogga, kolla på tv, käka popcorn & bara ta det lungt. Vi får väl se hur det blir med det.

Såg att missjulia hade haft en "mini" frågestund igår och då blev jag sugen på att ha en riktig frågestund. ÄLKSAR att svara på frågor som handlar om mig ;) haha! Nej men vet inte..
Nu ska jag iallafall ner och koka lite nudlar. Det kan ju kanske göra min hals lite gott :)


klassen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0