i´m not a quiter!

Denna dagen har varit fullspäckad och det har faktiskt varit rätt skönt. Måndagar är den dagen då jag kommer gå i skolan längst och ha flest lektionen. Så denna dagen kommer alltså vara den värst detta året? Jag tyckte faktiskt inte den var så farlig. Hade ju fullt upp hela tiden. Så dagen bara flög förbi. Var hemma klockan 4 då jag åt och sedan powernapade. Drog sedan till gymmet! Fyfan jag kommer inte kunna gå imon! illa eftersom jag ska träna på kvällen. Jisses. Funderar dock på ta en spring runda på morgonen för jag börjar inte förens tjugo i 12. Skönt som fasen! Men så se hur mycket träningsvärk jag har och ifall min kropp pallar två träningspass.
Ja det är väl vad min morgondag har att bjuda på :)
Och tack för att det var en person som trodde jag kunde klara detta med komma i form iallafall. sött :)
Sen var det ju en som sa att jag skulle lägga ner om tre dagar. Den kommentarern triggade mig. Nu ska jag bevisa för er att jag inte är någon quiter!


söt va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du klarar det. :)))

2010-08-23 @ 22:50:20
Postat av: Anonym

ja de klart att du är!!

2010-08-24 @ 15:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0