Idol 2010

Hoppas ingen missat att idol börjar nästa vecka?
Det gör det iallafall och jag läntar som bara den! Finns nog inget mer underhållande program än idol under alla auditons. Håller ni inte med? Dock fattar jag inte hur folk tänker när dem ställer upp och verkligen inte kan sjunga.
Är folk verkligen så naiva? Visst ska man tro på sig själv och våga dröma men lite realistisk måste man väl ändå vara? Men sen finns det ju dem som ställer upp i idol på "skämt" och de som gör det bra tycker jag är grymt roliga och underhållande! Mina favortier är lätt dessa killarna!

Kommentarer
Postat av: wilma Johnsson

HAHA! Fett sköna ju! Det var bra med han som gick in i väggen XD Han som hade gitarren då,,, skönaste säger jag bara!:)

2011-02-26 @ 18:37:16
URL: http://wilmajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0