inte utan min dotter

Tack för de söta kommentarerna ♥

Just nu är kl halv 4 & Julia ligger i min säng medans jag sitter i min fotölj och funderar lite.
Självklart lyssnar vi på LW.
Vi har nyss sett klart en rätt intresant film. Ingen komedi, action, drama, thriller. Utan det var en verkligehets baserad film som berörde mig. Jag mådde dåligt under hela filmen. Jag har som jag sagt förut väldigt lätt för att känna empati. Och det kan jag säga att jag gjorde för kvinnan i denna filmen. Jag vill inte gå in på vad den handlade om eftersom jag inte vill yttra mig om relgioner i min blogg. Religon är något som alltid intreserat mig. Men jag kan även tycka det är ett väldigt känsligt ämne. Jag diskutera gärna religoner med min familj eller vänner. Men jag tycker inte det är något man bör skriva om i sin blogg. Det jag vill komma fram till är iallalfall att jag ser fram emot i tvåan då vi kommer läsa religon. Det kommer förmodligen bli en av favorit ämnerna.
För er som är intreserade av relgioner och vilka kulturkrockar som sker mellan olika religoner kan ju kolla på denna film jag & Jullan såg.
Inte utan min dotter


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh den är så bra verkligen, såg den för ett tag sen.:)

2010-08-21 @ 04:57:41
Postat av: Anonym

den är ju för bra, finns som bok oxå, ännu bättre :P

2010-08-21 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0