kan inte sova..

så jag gick in på min bilddagbok och kollade igenom gamla bilder och hittade en sånhär lista ni vet.
Och eftersom jag inte kan sova tänkte jag fylla i den :)

DU
namn – Amanda AA Andersson
födelsedag – 16 juli
hemstad - älskade Ronneby 
ögonfärg - blueeee
hårfärg – blondes have more fun
längd – långa 1.58 cm 
stjärntecken - Kräftan
skostorlek – 35-36
är dina föräldrar skilda – No thank goood
självförtroende - Ja det måste jag väl säga är bra.
rädslor - jag fruktar inget. Eller?
mål för året – bra betyg, skaffa en pojkvän & förhoppningsvis bli gravid.
FRAMTIDEN
namn på barn – Vill ha en pojke som ska heta Love. Sött va?
drömjobbet – psykolog
DU KAN
gå ner i splitt  – jag är väldigt flexibel ;)
vissla - jag är verkligen bäst på det!
nudda näsan med tungan - jag har mina trix ;)
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade – väldigt sorgligt att jag inte kan minnas det... 
du pratade med - min kära broder Douglas
msnade med - BabyBjörn
kramade - återigen SORLIGT! 
du skällde på – säkert mamma :(
SENAST DU
skrattade – idag hahahah
tuggade tuggummi – igår
drog ett skämt – jag dra alltid skämt. Jag är så himla rolig! *Fniss* 
HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora – Men vilken brud har inte fått höra det?
ljugit om din ålder - återigen vilken brud har inte gjort det för ett ragg? haha ;) 
bråkat utan anledning – Sånt älskar jag. Speciellt med Janni.
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
rökt - nej
snusat - ja jätte gott brukar äta det till frukost :)
shoppat - yes baby yes
motionerat - ja morgongympan idag satt fint :)
solat - vart är solen???
slagit någon - ja. Dessa idiot killar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken ålder vill du ha barn?

2010-08-13 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0