make it or break it

Idag ska jag ha en riktig mysdag med popcorn & skit för imon börjar allvaret. Inte bara skolan ut även min träning & kost. Dags att komma i form. Så idag ska jag bara njuta! hihi!
Mamma lagar även pannkakor nu så ska mumsa i mig det snart. Helt okej faktiskt. Sen ska jag hoppa in i duschen. Dags att epilera klart benen. haha det gör ju så ont så jag får ta lite i taget ;) Sen även ansiktsmask. Det märks till och med på min hy hur onyttigt jag ätit i sommar. usch & fy!!
Så det ska bli skönt att få tillbaka min fina hy med. För egentligen har jag faktiskt rätt fin hy.
Men iallafall. Det allra viktigaste är iallafall att jag kommer i form igen och det ska jag banne mig göra.
Så imon börjar det.
Tror ni jag kommer lyckas komma i form?




Kommentarer
Postat av: aa

hihi, du har skrivit så hur många gånger som helst. nu ska jag börja träna mer eller komma i bättre form och sluta äta massa onyttigheter, kommer jag klara det? sen hör vi inget mer av det efter tre dagar ;)

2010-08-22 @ 21:38:02
Postat av: Sofie

Ja klart att du gör om du bara har viljan till det :)

2010-08-23 @ 11:46:14
URL: http://sofiealvesved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0