Måndag morgon!

God morgon sötisar!
Råkade försova mig lite idag så hann inte uppdatera hemifrån. Men tur nog sitter vi i datorsalen nu på morgonen så ni behöver inte bli ledsna.
Idag har jag den sämsta dagen
- europakunskap
- svenska
- idrott
- personlig utveckling
- engelsk aff.komm
Ja ni ser ju f*tt dag. Men bättre ha den gjord i början av veckan. Nu kan man ju bara se framåt. Och jag lääängtar till helgen. Då blir det fest. Är fest både fredag & lördag men vet inte ifall jag ska festa båda :) Få helt enkelt se. Har ju match i helgen med..
Men detta ser ut att bli en rolig helg!
Ska bara reda ut lite jobbiga saker först..
Men bloggar när jag kommer hem babes!

vill vara brun igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0