Ni frågar jag svarar..

Anonym om vad tror ni?:
vart klipper du dig?

svar: Jag klipper mig på den braiga salongen studio 4 nio!

Sen var det även någon som undrade varför jag längtar till helgen och det är för att jag ska festa då :)

Aja nu är jag iallafall hemma från träningen och är helt slut. Tyvärr måste jag ta tag i pluggandet nu. Skolan är trotts allt viktigast.. Så detta blir förmodligen det sist inlägget för idag. tråkigt nog.
Men sånt är livet ibland. tänkte skriva upp dagens planer imorgon med så ni vet vart jag håller hus när jag inte bloggar. ;)
Onsdag. FÖRSTA SEPTEMBER!
- Skola 08.10-14.10
- frissan 14.30
- hem & äta & blogga
- gymma?
- plugga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0