plugghäst..

går som sagt länge idag till tjugo i fyra. Dock har vi kortat ner den lektionen med 25 minuter! Skööönt! Och imorgon ska jag ha spanska för första gången i mitt liv. hihi! Sen slutar jag 14.10 och då ska jag möta mammi på stan tror jag :) Sen på kvällen ska jag nog spela match. Borta. mot kfk tror jag dem heter. Aja det är iallafall kffs andra lag. Sist spelade vi oavgjort och då gjorde vi en grym match! blir nog inte så imon eftersom vi knappt har folk..? tycker de borde flytta den matchen tbh..
Aja ska inte bara klaga. Eller jo en sak till jag ska klaga på! har gått i skolan i ungefär 2 dagar och har redan fått läxa i tre ämnen plus att jag fått ett arbete att göra. haha hur kommer detta läsåret bli egentligen? Kommer knappt har något liv.. PLUGGIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0