puuuh

Nu har jag städat hela mitt rum, renast ut min garderob.. BUHU tycker det är jätte jobbigt att kasta kläder men sånt som måste göras. Jag har två knökfylla garderober och då har jag ändå kastat massa idag plus hängt undan mina klänningar.. Ska försöka förhandla med pappa om en till garderob? haha ;)
Skulle egentligen rensat bland mina jeans med men det var för jobbigt haha. Får helt enkelt ta det en annan dag.
Ikväll ska jag inte träna. Mamma satte stopp för det. Hon satte även stopp för att jag inte ska spela match imon.. MEN mamma :( Nej men måste nog hålla med henne lite. Kan knappt springa upp för trappan utan att få mig ett hostanfall. Pröva då spela match i 90 min? Nä bäst att bli helfrisk istället. Plus att jag vill bli frisk tills skolan börjar nästa vecka. hihi! lääängtar.






Hur fan kan jag låta mitt rum bli såhär stökigt? Aldrig igen :) Ska vi skaka hand på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0