sleep tight!

är helt död!! därför jag inte uppdaterat. Har bara legat i soffan med filten om mig och lyssnat på blåsten. hur mysigt som helst. Har även ätit varma mackor och varm oboy! HÖST
Imon ska jag spela match med.. Får väl se hur det går. Träningen var sjuuukt kul idag! Jag fick riktigt ont i halsen bara under uppvärmningen. Men ville inte säga något för det var så kul. Slutade med att jag knappt kunde andas. haha det gillas. Så jag vi får se hur många minuter jag kommer klara imon. Kommer inte bli 90 iallafall. Har även hört rykten om att jag ska spela back. Gillas detta? mja det får vi se imon! haha sen blir det nog donken. Ett stopp vi alltid gör efter glasbackens borta matcher!
asså lyssna på mitt "träningsschema" denna veckan.
- måndag var jag på gymmet och köttade
- tisdag fotbollsträning
- onsdag match
- torsdag fotbollsträning
- fredag match
- lördag vilodag!!
- söndag kanske kanske match. hoppas inte det.

men ska sova snart.. ska bara lyssna lite mer på LW & tänka på ****** ♥ hihi :$


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du tänka på stoffe? =D

för albin är ju bara 5bokstäverrr

2010-08-25 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0