sommarfest!

Oj det har verkligen varit en helg med dålig uppdatering ;) Men det betyder bara att jag haft fullt upp och jag har haft kul ;) Ni kanske borde prova det mina bloggläsare :) Damn vad ni lackade på förra inlägget ;) Men som sagt ibland tar bitchen i mig över ;) but i like it ;)
igår var det sommarfest hos Linn! Tredje året nu. Och det var grymt kul! Så tack till lottie, tim, linn, susanna och alla som bor där ;) Och självklart tack till bandet som var riktigt bra! :)
Kl 1 tror jag drog vi ner till Katrins där det allllltid blir drama. Folk blir ovänner, slagsmål utlöses och hela faderuttan! Sånt man får ta helt enkelt. Jag vetifan när jag var hemma inatt. Men jag vaknade iallafall klockan tre. Jag var fortfarande trött som ett as!! idag blir det mysdag mamma ska beställa thai mat till mig! mums!


Kommentarer
Postat av: puss på dig

Lackade och lackade vet jag inte, men lite pinsamt iaf Amanda;)

2010-08-15 @ 17:14:52
Postat av: Anonym

vem är Linn kan inte du lägga ut en bild på henne?

2010-08-15 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0