Söndag!

sitter just nu nere i soffan på pappas extremt snygga laptop eftersom min har valt att fucka ur totalt. inte okej.
Få se ifall den löser sina problem sen för jag tänker inte lösa dem åt den. Har bättre saker för mig idag.
Ska alldelses strax göra lite lunch sedan duscha och fixa mig iordning och efter det ska jag hem till janni och kolla in hennes lillstuga. Hon har tydligen köpt nya möbler och skit.
Sen ska vi cykla ner till b-vallen för att kolla på årets match! hoppas ni med kommer göra det!
Sen ikväll ska jag göra lite läxa kul va? Och jaa bara ta det lungt :)
Tråkigt nog så har inte min far några bilder på sin dator eftersom den är ny.
Så jag lägger in en gammal bild så inlägget blir lite roligare (Y)

Kanske springa en runda idag? få se vad jag hinner med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0