spåreri

Jag var åter igen med om en sjuuukt galen natt. Janni skulle sova hos mig inatt. Så kl tre hade vi börjat somna in lite lätt. Eller iallafall janni. Då ringer Hampus och säger att vi ska ta en taxi till honom (han bor i kallinge) Vi tänkte varför inte? Så vi tog taxin till honom där han hade "efterfest" med några killkompisar. Hampus var lagom packad och spårade ju totalt. Han sa att han skulle raka av håret och jag började tagga honom. Så han hämtade en rakapparat och jag skrattade bara sen försvann han. Så jag & martin hittar honom på toan med rakapparaten i högsta hugg och en stor kal fläck på ena sidan av huvudet. HAHA! Efter det gick det ju bara utför och nu ser han verkligen ut som ett kioskmongo. Man kan ju tro att det galna slutar där. Men nej! Då får Hampus försig att raka håret på en kompis till honom som däckat med riktigt långt hår. HAHA! tro ni han bara tog håret på ena sidan? Nej han tog även ena ögonbrynet. Trodde jag skulle bryta ihop.
Somna väl 7 imorse och vaknade 12 sen åkte jag & Janni hem 2 och jag har sovit från 2 till 6 så nu är jag pigg igen! haha!




Spåreri!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0