stört inlägg..

Visst är det irriterande med människor som har speciella utseende. Ni vet när det är så,så att man inte kan bestäma sig ifall personen är ful eller snygg? Vissa människor är klockrena skönheter medans andra är ja bara allmänt fula sen har vi då de personer med "speciella" utseende. En sådan person är han Cimon som var med i PH
Först tyckte jag han var ful som stryk men ju mer man såg honom desto snyggare blev han. Ifall ni fattar vad jag menar? Ibland måste man helt enkelt vänja sig vid någons utseende iallafall jag. Vet att det låter helt sjukt men det är sant. Därför är det lätt hänt att jag först kan säga fyfan vad ful/fult sedan några veckor senare när man sett personen/saken ofta ändra sig och tycker den/det är skit snygg/snyggt. Därför kan jag ibland verka vara värsta hycklaren men det är jag faktiskt inte ;) Hatar hyckleri. Får panik på folk som ändra åsikt 24/7 dvs om viktiga saker. Inte saker som utseende osv utan ändra åsikter om t.ex. folks bettende eller folk som kan säga "fyfan vad omoget det är att supa sig full varje helg" sen är det alltid den personen som är fullast på festen. Aa ni fattar vad jag menar?
så det jag ville komma fram till är:
Hiss på folk med snygg/fult utseende
Diss på hycklare



cimon lundberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0