Svar på frågestund!

Okej här kommer svaren från frågestunden. Jag kanske inte svarar på alla eftersom rätt många var samma fråga men jag gör mitt bästa
here we go!

1. hur många besökare har du nu när det är besöksrekord?
realamanda svarar: Det var inget jätte stort besöksrekord. Men nu ligger ni mellan 160-170 läsare om dagen.
Kanske inte jätte mycket för många. Men jag tycker det är as coolt att så många personer följer mitt liv varje dag!



2. om du fick bestämma vad du skulle heta vilket namn hade du valt då, eller är du nöjd med Amanda?
Realamanda svarar: Om jag hade fått bestämma skulle jag faktiskt hetat Amanda för jag tycker det är super fint! Tycker inte ni med det?




3. du har vad jag vet varit snabb mellan dina pojkvänsbyten, varför har du inte hittat någon ny efter din senaste?
Ni passade verkligen ihop!
Gillar din blogg massor!
+ att du är sjukt snygg!
funkar äppelcidervinägern?
har du märkt för skillnader sen du började med den?
realamanda svarar: tack så mycket för dina söta kommentarer. Såna gör mig dag!
Den här frågan var lite rolig tycker jag hihi. Ja när jag var yngre var jag väldigt duktig på skaffa nya pojkvänner. jag var aldrig singel. Men ja som du säger i din fråga här så har jag inte "skaffat" någon ny efter min senaste. Jag har ju snart varit singel i 1 år?! Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt försökt bli kär igen men jag kan inte.
Och nu till frågan om äppelcidervinägern. Den la jag av med typ direkt. Typiskt mig. Fudnerar på börja igen för gav det aldrig någon chans.




4. hur skulle du beskriva dig själv?
realamanda svarar: Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt envis och målmedveten person. Jag gör oftast allt för att få min vilja igenom. Men jag skulle även säga att jag är en omtänksam person. Jag vill alltid att min omgivning ska vara på bra humör.




5. hur mycket väger du ungefär?
realamanda svarar: Det var väldigt många frågor om hur mycket jag väger. hmm spännande ;)
Nej men jag vet faktiskt inte vad jag väger. Vill inte veta heller. För har gått upp sjukt mycket i sommar. *buhu*
Så nu ska jag försöka gå ner 7-10 kilo. Tror ni jag kan det?




6. vilka ronnebybloggar läser du?
relamanda svarar: Typ alla. You name it, i read it!




7. har du rökt eller snusat har du i så fall sagt de till dina föreldrar??
relamanda svarar: Jag feströkte innan i min fjortisålder sen tog jag mitt förnuft till fång och insåg hur jävla äckligt det är. Nu kan jag knappt vara nära någon som röker. Och nej mina päron visste nog inte det. Snusa jag gör nån gång ibland nu på fester.




8. vad är du nöjdas med på din kropp om du skulle göra en skönhetsopretion vad skulle du gjort då?
realamanda svarar: Jag gillar mitt ansikte och mina bröst. Hmm om jag skulle göra något skönhetsingrepp nu skulle jag nog bara fylla ut mina små läppar. Sen i framtiden efter man fått barn och ammat och sån skit hade det nog inte skadat med en bröstoperation ;)



9.varför började du blogga?
realamanda svarar: Ärligt talat så var det för att jag ville ha folks uppmärksamhet.




10. Vad vill du jobba med,vilken linje går du nu i?
realamanda svarar: Som det ser ut just nu kommer jag nog bli socionom. Jag går samhälle intenationell.



11. vad skulle du göra om du vann en miljon?
realamanda svarar: Skulle rest med mina vänner. Shoppat självklart! Sen även lagt undan en MASSA!



12. brukar du komma för sent till lektioner och skolka mycket?
realamanda svarar: Nej jag kommer aldrig försent. Hatar verkligen komma försent. Det ger mig ångest. Nä jag tycker jag håller mig i skolan rätt bra. Fast visst fanns det vissa kurser i ettan man var lite "mer sjuk" på än andra ;)


13. har du några syskon, i så fall hur gammla?
realamanda svarar: Yes jag har en storebror som fyllde 19 i år.

14.stor eller liten?
teknik eller kraft?
golvet eller köksbordet?
kort och tjock eller lång och smal?
realamanda svarar: Visst måste jag ha med några oseriösa frågor med.
stor, teknik, govlet, dum fråga! Svaret är självklart tjock & lång



15. Hur stor snopp föredrar du?
realamanda svarar: STOR!



16. vart bor du?
realamanda svarar: Jag bor i Ronneby. Vid hultabro.


17. vilken är din favorite mat?
favorite djur?
favorite färg?
Realamanda svarar: Taco, hund & lila



18. När vill du flytta hemmirfån och vart vill du bo?
realamanda svarar: På ett sätt vill jag flytta hem ifrån så fort som möjligt. Men ändå så vill jag bo hemma med mammi & pappi. Vart jag kommer bo vet jag faktiskt inte. Sånt man märker!


19. vad gör du på fritiden?
realamanda svarar: Allt det jag skriver om i bloggen. Nej men jag spelar fotboll, försöker umgås med mina
kompisar så mycket som möjligt. Festar gör jag gärna osv..


20. Får jag chans på dig?
realamanda svarar: Max du har alltid chans på mig!!

Kommentarer
Postat av: litesent

vad tycker du om att det är mellan 10,12 års skillnad mellan tjejen o killen i ett förhållande om åldern på tjejen 16-18? då killen är äldre

2010-08-18 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0