Svar på kommentarer

Holm om just gonna stand there and watch me cry?:
          Riktigt bra megan... eller jag menar musikvideo. ;)

svar: Haha nää det är faktiskt riktigt bra gjort av megan fox. Damn den bruden är het!



micke om just gonna stand there and watch me cry?:
texten som du har använt som rubrik finns inte någonstans i låten men jag tror du istället menar: "just gonna stand there and hear me cry".
svar: Jag är himla ledsen lyricspolisen! Det är männskligt att fela :) Nej men du har rätt det var det jag menade :)



:)  (:)) om här kommer äntigen videoinlägget:
utväxten är inte på långa vägar hemsk :) jättefint hår :)
svar: Aw tack :)



missjulia  om här kommer äntigen videoinlägget:
du är jättegullig när du videobloggar, och du gör det bra! Fortsätt med det:) Jag sitter alltid och småler lite när du pratar. Det är underhållande, verkligen! :)

svar: trevligt att jag underhåller :D Haha nej men tack så jätte mycket Julia :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0