the bitch is in the house!

jaha Amanda Anna Annette Andersson, vart har du hållt hus hela dagen och varför har du inte bloggat?
Jo söta läsare idag har jag varit väldigt upptagen. Jag har varit i skolan, på stan, hem, sov, match och nu hemma.
Idag har jag inte mått bra för fem öre. haft sån mensvärk så jag spydde? Det har aldrig hänt mig förut men denna månanden har varit extrem. aja inte lätt att vara tjej. Även fast jag legat över toan och roat mig stack jag ner till b-vallen och spelade match. Självklart åker vi på en förlust. Tror inte min dag kan bli bättre? Eller jo vänta är sjukt irriterad på en viss person med men det orkar jag inte ta i bloggen. Imon ska jag in till karlskrona. Med vem vet jag inte förens imorgon... Och på morgonen ska jag ner till b-vallen är tydligen fotbollens dag imon och hela klubben måste vara där. På det säger jag suck. Och på kvällen är det trubadur kväll vafan det nu än är. Det tänker jag skita totalt i. Tycker det kan bli söndag istället så jag kan kolla på derbyt.
Ingen har väl missat att Ronneby möter kallinge på söndag kl 4 på b-vallen? Nä tänkte väl det!
Ska försöka uppdatera så gott det går imon. Men ja jag kommer ju vara lite upptagen. Aja med dessa orden sagda går jag och lägger mig och hoppas vara på bättre humör imon.
God natt

önskar att jag hade haft en golfklubba nu så jag kunde slått sönder något.
Ser ni mörda blicken eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0