träningsvärk som F*N

God morgon alla.
Kom precis till skolan. Var här lite tidigare enbart så jag kunde uppdaterar för min *fterblivna bror har gjort något med internet där hemma så nu funkar inte det trådlösa. Bra jobbat..
Jag har bara tre lektioner idag. Ändå slutar jag tjugo i fyra. Men det kan ju ha något att göra med att jag börjar klockan tjugo i 12 (a) Jag klagar verkligen inte! Kommer ha det så vaaaarje tisdag. Like a lot!
Senar ska jag som sagt träna fotboll. Men ska försöka uppdatera så gott det går eftersom uppdateringen igår SÖG! Men så kan det vara ibland. Ni gillar min blogg ändå det vet jag :)
Men aja nu ska jag gå och hämta mina böcker sedan bege mig till sal ö 28 för lite geografi med världens bästa klass!
ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0