tuttar!

tuttar, tuttar, tuttar överallt!
kanske inte ha sagt det innan, men jag tycker verkligen om när man ser runda snygga bröst!
det pirrar alltid lite sådär skönt i magen. vet inte, men jag får en sån där underbar känsla! härligt är det.
själv är jag väl ganska nöjd med mina¨bröst. dem är väl helt okej, lagom runda och lagom stora. ett tips ni kan göra som jag gör varje kväll innan jag går och lägger mig är att massera dem. det funkar verkligen skitbra! fast tänk på att ni måste börja nerifrån sen gå uppåt och ta stora cirklar, bli bättre då! :) brösten blir både mjukare och växer mer! ett bra tips som ni verkligen borde testa!
nu ska jag vara social och försätta umgås med mina härliga vänner, babebjörn, jannipanni och svanen!
puss

Kommentarer
Postat av: ylvs

2010-08-12 @ 23:45:13
Postat av: ylva

testade det nyss. funkade skitbra! :)

2010-08-12 @ 23:45:52
Postat av: pontus

testade men inte fan blev dem större eller rundare :S

2010-08-18 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0