Helgens bravader

♥NU ÄR MIN DATOR PÅ G IGEN ♥
Det har faktiskt varit jobbigt att inte kunna bloggat. Ibland känner man så mycket press att man måste skriva saker osv men nu har det bara varit jobbigt & irriterande att inte få kunna skriva av sig..
Idag är det första augusti. Bara 19 dagar kvar sedan börjar skolan igen. Sjukt?
Nej som sagt jag längtar faktiskt efter skolan :) Efter mina söta klasskompisar, hihi ^^
Men just nu ser jag bara fram emot de helger som komma skall för då blir det fest! Sånt man ska göra på sommaren mamma :)
Denna helgen har varit full fart hela tin. Fredag fetsade jag, janni & Björn i lyckeby. Inte rolig fest. Massa äckel & idiot killar. Tusen fjortistjejer som enbart ville ha uppmärksamhet.. SUCK!
Lördagen däremot var galen! Började med "släktträff" här hemma där Lina såg till att jag inte skulle vara nykter, haha ;) Där efter drog jag till Becka där en massa brudar var & drack, spelade spel och hade mys. Därefter åkte jag, aiia, sessan & kosken ut till j.hus på en större fest. Riktigt kul var det. Sen kom även de andra tjejerna lite senare. Tror vi stannade till 3 eller något? Sen fick jag lite hjälp att ta mig hem i säkerhet, haha ;) Tack ♥
Idag har jag sovit till halv 3. Vaknade likadant som jag gjort de senaste dagarna, med riktigt ont i halsen och täppt som satan. Så krya på mig! Ikväll ska jag laga pannkakor och ringa janni & se ifall hon vill äta dem med mig för måste prata med henne! Det är ett måste jag har, att prata med janni minst en gång som dagen ;)
Så vi hörs senare!

Janni & knubbisBjörn <3

Baby! Kolla mina skor ;) LOVE!!!

Sessan påväg till J.hus. Jag citerar sessan "kommer den komma upp på bloggen nu eller?"
Ja det kan du ge dej fan på sessan :)

Linn & Jag!

Sötnos :)

sexy!

röj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0