vad vet du om månljuset?

God morgon lovers and haters! Nä vilka haters? Jag har inga sånna :)

Jag vaknade för en timme sedan. Dvs klockan 2. Sedan har jag lagat pannkakor :) Finns ingen godare frukost :)
Dock åt jag bara två st? Ingen matlust idag. Konstigt?
Den kanske kommer senare :)
Idag ska jag som sagt städa mitt rum. Tror jag? haha nej men måste ta mig i kragen och göra det nu för det behövs något sjukt. Ska ta bild sen så får ni se :O

Ska även ringa Janni. Vi har inte prata sedan måndags tror jag. SJUKT ju???
Känns som jag varit utan henne for 2 loooong. Men hon kommer hem i morgon. Och ifall någon undrar så är hon på underbara brännö. Hon är där varje sommar. Och en sommar när vi var rätt små följde jag med henne. Det är verkligen en underbar ö. Håkan Hellström har ju namngett en av sina låtar efter det ön.
Brännö serenad. Som förresten är min absoluta favorit låt med Håkan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0