vart är min mr right?

Värsta ovädret ute ju och jag sitter helt ensam i min säng. Vart har man pojkvännen när man behöver honom?
Jaja jag får väl sitta invirad i täcket ensam och kolla på tv. kul kväll. Kan inte skolan bara börja nu?
Man har ju extremt tråkigt om dagarna och jag saknar klassen.. Men men börjar ju på fredag så :)
Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt. Måste ju vända tillbaka dygnet nu. Det funkar ju inte såhär.. Jisses Amandagirl. Men iallafall ska upp tidigt imorgon och beroende på hur jag mår så ska jag antingen ta en powerwalk eller springa en runda. Ska iallafall röra på fläsket! Sen även kanske övningsköra. vilken rolig dag..
Sen kanske någon av mina vänner som vill leka med mig..
eller?
Nej men nu ska jag återgå till mitt sjukt tråkiga tv-tittande.. SUCK!
underhåll mig gärna :)


Någon som vill köra hit med en apelsin mer???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0