yeye

Hemma igen. Var på donken med mitt ex. O-M-G skandal? haha! nej men jag var sugen på cheesburgare :) Tack :)
Nu när jag kom hem såg jag att sex and the city precis börjat filmen alltså så ska nog kolla på den för jag kommer inte kunna sova för jag mår verkligen skit! Jag hör exakt ingenting på mitt högra öra. Näsan är full av snor & halsen skaver haha om man kan säga så ;)
Imorgon hoppas jag att jag mår lite bättre och då ska jag ringa och terra björn :) Varför säger jag inte hihi busigflicka nej jag bara skojar.. eller? haha DRYG! märks att jag är duddit uttråkad...
tänk ifall jag hade gjort ett videoinlägg nu, jisses snacka om spåreri..
Men ska inte dryga ut er nu :)


Det här är vad jag annars har sysslat med ikväll. Snacka om liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0