damn i´m hot!

Asså shit vad varm jag är! Någon som har en fläkt till salu? usch och fy!
ska nog ta en kalldusch snart. inte okej med värmeslag alltså..
men iallafall just nu ligger jag och tänker på tosia. Det ser ut att bli en riktigt bra helg och jag längtar som bara den! kommer fira som fan att jag slutat jobba med! kommer bli galet! hoppas jag hamnar på samma fest som någon av mina bloggläsare! Kanske blir så på fredag men inte på lördag tror jag ;)
Det kommer iallafall  bli utefest båda dagarna och det är perfekt med tanke på att vädret kommer vara underbart!
Vad har ni för planer för tosia då? :)
aja just nu kollar jag på världens drygaste film.. Jag har sett den tusen ggr och jag ser den igen fattar inte riktigt varför? haha jag hatar den vekligen :P Populärmusik från vittula. Suck... finns ju inget annat bra på tv och ingen som underhåller mig på msn inte. Taskigt..
Ikväll funderar jag på att göra en hissa & dissa lista. brukar ju faktiskt göra det på måndagar :)


att jag är brun är ett plus men att jag är så varm är ett stort fett minus. tur att jag inte är blond eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0