du säger väl till om jag ska gå?

Hej jag tror jag är kär.

Jag har inte uppdaterat sedan fredag och idag är det söndag. Shame on me?
Nej men jag har faktiskt varit upptagen hela helgen lång. Och riktigt kul har jag haft så jag vill bara säga tack till alla sötnosar som gjort den det :) På fredag var det ju östersjö.
Jag & Becka
åkte in till karlshamn redan kl 7 för vi skulle sitta på torget och supa oss redlösa. Eller inte :)
Nej men vi skulle träffa en vän till mig och följa med henne på fest. Visade sig vara riktigt kul. Bara en massa blonda brudar som visste hur man släppte loss. Haha! Nej men allvarligt vi var kanske 15 brudar och exakt alla var blonda. Är inte det rätt stört?
Sen nere på själva östersjö var det ju självklart också riktigt kul eftersom jag fick träffa mina andra vänner. osvosv. Träffade även på missjulia så vi bestämde oss för att åka hulken. Gick inte allt för bra. Vi skallade ihop och jag fick en stukad tumme. haha (y)
Det hela slutade med att Fannies pappa fick hämta oss kl 3 på natten inne i karlshamn. Haha stackars Steve. Alltid lika snäll.
Och igår var det självklart LARS WINNERBÄCK. my true love.
Stod där från 6-9 innan han började spela för jag ville verkligen stå långt fram. För älskar när lasse sjunger och sedan tittar på en. Jag tänkte inte ens på att det regnade när Lasse började spela för han var så himla underbar.
Höll på att smälla av när han sjöng Hjärte dams sista sång, Elden & ett sällsynt exemplar. När han sjöng Kom änglar sjöng han knappt för det gjorde hela publiken åt honom. Helt sjukt. Tänk och stå uppe på en scen och titta ut över en massa människor som står där i ösregnet och skriker att de älskar en? Undra hur det känns?
Efter Lasse regnade mer än någonsin och Jag, Linn & Janni skulle gå hem. Det gjorde ingenting för vi var redan dyngsur och alla tre var helt överlyckliga så vi bestämde oss för att bada i lite vattenpölar hoppa från "elskåp" med paraplyna och ta massa hopp bilder i regnet. (janni har bilderna men hon ska skicka dem sen och då kommer de upp på bloggen dirket)
Lasse slutade lite innan 11 och vi var hemma lite efter 12 tror jag :) Så när jag kom hem frös jag som bara den. Tur väl var mamma och pappa uppe så de lagade köttbullar och pasta till mig. ♥
Sen laddade jag även ner solsidan så jag har lite att göra idag när det ska regna :)


jag & min vän Emma La Fluer från karlshamn. Jag ser inte lite full ut.


låter bilden tala för sig själv.

mina vackra vänner ♥

Albin, Linn & Fannies sexiga bak.


innan Winnerbäck. Det bara lyser om Becka :)


efter Winnerbäck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0