Gästbloggare! call me beerfuck

tjatja!
aldrig trodde jag att man skulle hålla på med sån här skit. men ah, nu sitter jag (BJÖRN) här och skriver på amandas meningslösa blogg. tror inte att det var frivilligt för det var det inte, amanda och linn tvingade mig. vilka cpbarn.
inte nog med att dem tvingade mig skriva dem tvingade även ner mig hit till amanda. ringde tretusen gånger och störde mig i mina privata saker som jag gjorde.
nu sitter dem och äter cheeseburgare och är allmänt tjocka.
jag tänker inte dra ut på detta inlägg eftersom amanda alltid gör det på sina videobloggar och sina inlägg. måste vara drygt för er läsare.
amanda ska även lägga upp en fjortisbild på mig (mot min vilja) där jag visar halva armhålan, enjoy.
allt för mig! 
för att vara lite snäll, fortsätt gärna läsa amandas blogg. hon blir glad! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0