Godmorgon? kan man säga så?

Jag har verkligen vänt på dygnet. Igår sov jag till halv 6 på kvällen och gick och la mig halv 4 inatt. Det måste jag sluta upp med nu! Inte kul att sova bort sitt sommarlovet ju. Dock är det inte kul att ha sommarlov just nu eftersom alla bara jobbar. Men inte lilla jag.. Ringde även Janni nyss. Hon var tyldigen påväg till Öland. Där ser man :)
Imon får jag min lön och då vill jag in till karlskona för jag är i stort behov av vissa saker. Dock ville Fannie att jag skulle med henne ut på havet imon. Får väl se vad vädret säger imon :)
Smhi visar "sådär" men enligt Fannie ska det blir riktigt bra. Som sagt sånt man märker :)
Mina planer idag är inte jätte roliga men det är sånt som "måste" göras. som t.ex.
* Städa mitt rum...
* hänga in kläder i mina garderob (de ligger överallt)
* ut och springa.. när det blivit lite kyligare :)

Ja typ så kommer min dag att se ut. YES! funfun..
Hoppas er dag är roligare än min sötisar :)


Jag just nu. Har nog glömt säga det att Becka klippt mitt hår. Är skit nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0