Godmorgon sockerbarn!

Jag vaknade för 2 timmar sedan för jag & Fannie skulle ut till hålan men vädret tyckte inte vi skulle ut dit. Då blev jag lite små ledsen eftersom jag ville steka och bada. haha! Nej men köpte kokosolja igår så jag var berädd på att steka hela dagen men skitsamma. Kanske lika bra såhär? Jag har jätte jätte mycket att göra idag. Imorgon är det min födelsedag så jag måste fixa med partytältet och stolar bord osv. Sen måste jag även packa. Haha ja på lördag åker jag till *****. Ja vart ska jag åka? Har inte sagt något om detta i bloggen. Vet faktiskt inte varför? Tycker bara det är lite kul att hålla vissa saker hemligt för er :)

Igår uppdaterade inte jag som ni kanske märkte? Det var för att jag var upptagen exakt hela tiden! haha jag och janni flög runt överallt igår. Först var vi ute på hålan. Mysiga hålan :)
Sedan åkte vi hem till mig där mamma lagat mat så vi åt  lite snabbt sedan cyklade vi ner till stan där janni beställde klipp & färgtid. Så hon blir snygg till imon kväll ;)
Jag kollade även efter presenter till mig själv från min bror :) haha! Rätt stört men jag la undan ett par shorts och en tröja på in my house som jag ska få av dogge imon :) Det tycker jag är perfekt när man kan göra så :) Jag menar vem vet vad jag hade fått ifall min bror skulle köpa en present till mig själv? Jag hade väl fått truckar eller något då.. haha! köper era syskon er presenter själva?
Iallafall och och janni åt även glass på torget :) Sånt man gör på sommrarna :) Efter vår lilla tripp till stan cyklade vi hem igen och hämtade badkläder. Sedan cyklade vi ut till ekenäs och tog ett kvälldopp och var allmnt efterblivna. Det är verkligen aldrig en tråkig stund när jag och janni är i farten. Jissies stackars Hampus han får det inte lätt nu när vi ska bort. Fast han har väl börjat vänja sig?
Iallafall efter ekenäs fick jag och janni för oss attt vi skulle hyra film och köpa godis och vara allmänt tjocka så först cyklade vi hem sedan cyklade vi ner till stan igen! Och hyrde världens sämsta film..
Köpte godis, chips & popcorn. Vi kände även att vi var en smula hungriga så vi beställde med oss en vikingrulle hem. Gosch vad vikingrulle är gott asså! Dock ska det vara med gyros :)
Sen duschade vi båda och efter det satte vi igång filmen :) haha!
Ja där har ni min gårdag :) Ni kanske förstår varför jag inte uppdaterade?
jävla detta måste varit det längsta inlägget ever på realamanda.blogg.se!


min söta bror! haha detta var inte igår kan jag ju säga! tre år sedan :O fan vad tiden går snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0