Harry Potter and the Deathly Hallows

Hej jag heter Amanda Andersson & jag är i extas!!!
Som många av er kanske inte vet så är jag ett rikigt STORT Harry Potter fan. Har alltid varit kommer alltid vara?
Har läst alla böcker alltid varit på premiären av alla filmer och sist blev jag & jullan intervjuade av sveriges radio för vi var på premiären haha! När 6:an kom ut så jag den 3-4 ggr på bio inom loppet av 2 veckor tror jag det var. Rätt stört ;) MEN nu har trailen på första delen av The deathly Hallows kommit ut och jag har panik!
Vill se den nu men måste vänta endan tills november. HUR SKA DET GÅ TILL??
vill se nunununununu!!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha ja du har ju en harrypotter plansch på väggen! ;)

2010-07-26 @ 22:13:19
URL: http://fjortislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0