i´m sorry!

din uppdatering suger verkligen nu :/ och det e synd för jag gillar verkligen din blogg!:)


Svar: Hej tack för du gillar min blogg! Men förstår att ni inte gör det just nu ;)
Men som jag sagt tidigare! Inte lätt att jobba från 7-4 varje dag plus träna fotboll, hinna träffa sina vänner och samtidigt blogga? Jag har enbart en vecka kvar! Sen går även jag på sommarlov och då lovar jag att ni kommer kunna klicka er in här varje dag med ny uppdatering :) men just nu händer väääldigt mycket. Som tex ikväll då ska jag ner och vara stolsvärdinna på diggelo, ses kanske där nere? ;) hihi! Så jag ska precis dra nu!
Men ifall ni gillar min blogg och mig såklart! Så får ni helt enkelt stå ut en vecka till babes! Men självklart kommer det inlägg då & då innan dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0