men bra...

Jag skulle ju baka bullar och bad mamma kl 12 att hon skulle köpa jäst. Gick ner till henne kl tre och frågade ifall hon hade köpt det än. Hade hon det? nej..
Så jag kollade på last song istället. Satan vad jag grät. Dock var det en rikigt bra film som jag verkligen rekomenderar! Men glöm in näsdukar!!
Just nu har jag så sjukt tråkigt ska ringa janni snart och kolla lite grejer med henne sen ikväll är det äntligen dags för träning. Första träningen på 3 veckor!? vi har ju haft sommaruppehåll så :)
men appropå en kommentar jag fick igår om att det inte var jag på en bild? haha! Nehe vem skulle det vara då? Min granne som jag bad komma över och posera i mina kläder på mitt rum? jissies ibland är vissa av er bara för korkade.. men som sagt ni gör min dag med era korkade kommentarer ;)


Här har vi då min granne i mitt rum med mina kläder på :) Vi har exakt samma hår. Eller aa jag fick färga hennes hår igår så vi skulle ha samma hårfärg :) Målade även hennes naglar i samma färg som mina sen har hon fått i uppdrag att sola exakt lika mycket som mig. Sen fick hon självklar låna mitt armband jag fick av mina vänner i födelsedags present :) Gick rätt bra eller vad tycker ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0