my day!

fy satan vad varmt det varit idag helt sjukt ju?! vem behöver åka utomlands nu??
Iallafall vaknade med nackspärr idag. INTE okej! Plus att janni ringde och väckte mig. på min första lediga dag?! heller inte okej. Så Janni kom bort till mig och vi åkte ut till gökalv. Rätt mysigt men riktigt varmt. Och vattnet var iskallt så man kunde tyr inte vara någonstans känndes dety som. haha!
Sen stack jag hem till min moster med mamma och pappa där min kusin och hans flickvän var. Alltid lika trevligt!
och gott ;)
Satt nog på deras altan i tre timmar eller mer. Riktigt svalt och skönt. Dock blev jag varm nu när jag kom hem igen så jag & janni ska nog cykla ut och ta oss ett dopp på ekenäs :) gött!
Älskar att vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0