Mysdag!

Vädret är på min sida idag! Nu kan jag ha en mysdag utan dåligt samvete :)
Jag har legat i min säng hela morgonen och förmiddagen och bara kollat på tv, bläddrat igenom den nya vecko revyn som kom idag och även HM katalogen. Tyvärr var det inga kläder som lockade..
Men det tackar väl min plånbok för :)
Ikväll ska jag beställa mat för mamma & pappa ska äta ute. Så jag funderar på att beställa thai mat. Finns det något godare? Och så ska jag även kolla på en film jag håller på att ladda ner just nu. The last song. En lipfilm idag igen? Det återstå att se. Vad har ni själva för planer idag?


the last song

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad laddar du ner ifrån? ha försökt ladda ner the last song.men den ha typ inte kommit;s

2010-07-21 @ 16:49:45
Postat av: Anonym

ja, kan du inte länka den sidan du laddar ner den? =D

2010-07-21 @ 17:43:28
Postat av: Amanda

den har kommit upp på piratebay nu :)

2010-07-21 @ 17:52:22
URL: http://realamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0