ny dag nya tag!

i gotta feeling, that tonight´s gonna be i good night.

Igår var jag lite små sur på lite allt möjligt. Hade lite ångest inför idag med. Vet inte vilken fest jag ska på och vet inte hur många vänner jag får ta med mig :( Usch vad jobbigt sånt är. Hatar att säga nej till folk även fast det inte är jag som säger nej egentligen..
Men forhoppningsvis löser sig allt fram mot kvällen :) Det gör det oftast.

Idag ska jag baka bullar och spela Lars Winnerbäck på hög nivå! Kan inte fatta att jag kommer se honom imon igen! Har längtat endan sedan november då jag såg honom sist. Efter imon kommer jag vara totalt annorlunda. Sist jag såg honom kunde jag inte sluta le på två veckor. DET ÄR SJUKT. Hur kan någon göra en så glad?
Så länge? Och jag undrar om du någon gång är tillbaks dit igen, du kanske undrar över mig? du kanske undrar över mig... Åh jag kommer bli så lycklig när han spelar hjärte dams sista sång!
Jag går nog runt och nynnar på den exakt hela tiden..

anyway. Idag blir det faktiskt bullbak! Och jag ska börja baka bullar nu så det så!
så vi hörs lite senare bitches!


Du är bäst! ha så kul på pink ikväll så ses vi imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0