sleep tight!

Haha ja ni kanske märkte att Björn skrev ett fint litet gästinlägg nyligen :) Det borde ni gillat tjejer? Ja de flesta brudarna är ju faktiskt galna i Björn av någon anledning???
Iallfall. Idag har jag spenderat hela dagen på Brunnen med massa snyggingarn! Har åkt rutchbana hela dagen med Janni, JB & Fannie :) varför kan man inte få vara ett barn föralltid? allt är ju mycket roligare då??
jaja kul att bli "vuxen" med. När jag nu blir det? haha! Jag blir iallafall 17 på fredag! Det kan ni väl inte missat? shame on you isåfall :)
IMORGON! ska jag till hålan med Janni & Martin (kanske Linn med) då ska jag steka hela dagen med kokosolja! hehe jag ska bli brun ;) ehm bränd?
men men
Ville bara säga god natt alla sötnosar!


Jag just nu, är det inte härligt när det är lite svalt igen så man kan ligga under täcket? hatar verkligen sova utan täcke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0