tosia!

idag är jag inte bakis och det är jag grymt glad över för ikväll är det bara på att igen och det kommer bli myckeet roligare ikväll tror jag! jag har dock inte bestämmt mig för vilken fest jag ska på än.. har två att välja mellan. hmm få se vilken det blir ;)
Idag kommer även janni hem!!! can´t wait har varit utan hennes sedan i söndags! inte okej!!! tur vi snackat telefon varje dag har inte varit så jobbigt då :)
När hon kommer hem ska hon komma hit med jordgubbar! sött va? Vem behöver killar när man har en vän som Janni? Inte jag iallafall :)
Tog många söta bilder igår, men vet inte ifall jag ska lägga ut dem idag eller vänta tills tosia är över och lägga ut dem imon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0